DET HÄR ÄR CHARDEN

 

Ibland händer det att man tar en paus, zoomar ut, tänker efter och till. Det gjorde vi i början av förra året. Vi visste att omvärlden förändrats och vi insåg att det var dags för oss att göra detsamma.

 

 

NÅGRA STORA SKILLNADER MELLAN CHARDEN FÖRE OCH EFTER 2017

 

Ny ägarbild! Numera ägs Charden av både JSM och Charden Holding.

Vi har blivit med familj! Tillsammans med reklambyrån DNA och strategibyrån Habermax är vi nu en del av ett större erbjudande än tidigare.

Några nya kollegor, ny logotyp, ny hemsida (bland mycket annat).

 

Tillsammans med DNA och Habermax både kan och vill vi göra bra saker ihop. Anledningen är enkel: istället för att jobba med flera olika byråer och företag, kan du vända dig till oss och få en smidigare process när vi tillsammans rör oss från analys och strategi till idé och produktion. Vi har experter på alla områden och kan anpassa oss helt efter dina behov och önskemål.

 

 

VAD ÄR VI PÅ CHARDEN ALLRA

BÄST PÅ DÅ?

 

Vårt mål är att stärka ditt erbjudande i dina viktigaste kanaler – dina egna. Det gör vi genom att alltid utgå från kärnan i ditt varumärke. Utifrån det kan vi skapa trovärdig kommunikation som håller ihop hela vägen. Som får ditt erbjudande att lyfta och skapar ett attraktivt varumärke.

 

 

VAD MENAR VI MED EGNA KANALER?

 

I korta drag har vi delat upp vårt arbete i tre ben; sport, reklam och profil.

Ta dig gärna vidare via länkarna och läs mer om vad de olika benen innebär.